REKLAMACIJE I PRIGOVORI

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ustanovite da proizvodom koji ste kupili niste iz nekog razloga zadovoljni, molimo vas da nas u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbebrojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@sommaradria.hr.

Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo Vam informaciju o:

 

  • mogućnosti zamjene proizvoda
  • povratu proizvoda
  • povratu novca
  • servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda
  • drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju


U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda pozivamo Vas da reklamirani proizvod vratite na naše skladište putem dostavne službe koju odaberete. Troškovi dostavne službe u slučaju nedogovorenog i neopravdanog povrata proizvoda padaju na Vaš teret.

Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 095 376 4244 ili e-mailom na info@sommaradria.hr.

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati SomMar Adria d.o.o.. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, pod uvjetom da proizvod niste koristili, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte SomMar Adria d.o.o.. Ako SomMar Adria d.o.o. organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

Detaljnije pogledajte u Općim uvjetima poslovanja SomMar Adria d.o.o. u dijelu Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca).

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vaš prigovor/ reklamaciju.

Službenik za zaštitu osobnih podataka: 095 407 1715

Adresa i mjesto rada: Zagreb, Aleja seljačke bune 17a

Službeni e-pretinac: l.dzidic@sommaradria.hr. 

*Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.